• +30 2103316994
Digital@Core logo
Digital@Core

Ψηφιακή πλατφόρμα αλληλεπίδρασης με τους πελάτες για την παροχή ψηφιακών υπηρεσιών

Digital on-boarding με δημιουργία ψηφιακής ταυτότητας πελάτη

Άνοιγμα επενδυτικού λογαριασμού

Uploading εγγράφων

Άνοιγμα νέων συμβάσεων προϊόντων - υπηρεσιών (με πιστοποίηση μέσω του gov.gr)

Συμμετοχή σε προϊόντα και υπηρεσίες

tickIcon

Ερωτηματολόγια καταλληλότητας πελάτη - επενδυτή

tickIcon

Προσδιορισμός αγοράς-στόχου

tickIcon

KYC (Know Your Customer) - Αποθήκευση και επικαιροποίηση εγγράφων

tickIcon

Διασύνδεση με gov.gr για άντληση δεδομένων με την σύμφωνη γνώμη του πελάτη


Οφέλη για την επιχείρηση και τους πελάτες
tickIcon

Ψηφιακός μετασχηματισμός επιχείρησης

tickIcon

Ψηφιακή αναβάθμιση παρεχόμενων υπηρεσιών με ταχύτητα, ασφάλεια & ευκολία χρήσης

tickIcon

Σύνδεση με το gov.gr για δημιουργία εγγράφων αποδεκτά από όλους τους φορείς δημοσίου και ιδιωτικού τομέα

tickIcon

Οικονομίες κλίμακας και εξοικονόμηση χρόνου και κόστους εκτυπώσεων αποστολής εγγράφων: συμβάσεων, ερωτηματολογίων κλπ.

tickIcon

Βέλτιστη εμπειρία χρήσης στους πελάτες

tickIcon

Μείωση οικολογικού αποτυπώματος της εταιρείας

Ασφαλές και γρήγορο
Ευέλικτο και ευκολο στην χρήση
Δυνατότητα διασυνδεσιμότητάς με gov.gr

F.A.Q

  • Το on-boarding των πελατών στην εφαρμογή είναι εύκολο και γρήγορο. Οπωσδήποτε θα πρέπει να συμπληρωθούν τα απαραίτητα πεδία των στοιχείων των πελατών (απαιτήσεις MiFID), όμως το πρόγραμμα παρέχει δυνατότητα εύκολης χρήσης και καταχώρησης των υποχρεωτικών πεδίων προκειμένου να διενεργηθεί ορθά και γρήγορα το on-boarding του πελάτη.

  • Το up loading των εγγράφων του πελάτη διενεργείται εντελώς ψηφιακά, πράγμα που συντελεί τόσο στη δημιουργία ψηφιακής ταυτότητας του πελάτη όσο και στον ψηφιακό μετασχηματισμό όλων των σχετικών υπηρεσιών.

  • Όλες οι παραπάνω ενέργειες διενεργούνται ψηφιακά ενώ υπάρχει η δυνατότητα ψηφιακής επικαιροποίησης των στοιχείων των πελατών. Ψηφιοποιώντας όλη τη διαδικασία, εξοικονομούνται πολλές εργατοώρες, διενεργούνται οικονομίες κλίμακος και εξοικονομείται χρόνος και κόστος χρήματος.

  • Λόγω της αποφυγής εκτυπώσεων (εγγράφων, συμβάσεων, ερωτηματολογίων κλπ.) μειώνεται το οικολογικό αποτύπωμα της εταιρίας στο περιβάλλον ελαχιστοποιώντας τις ανάγκες χρησιμοποίησης φυσικού χαρτιού.

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε;

Το να ξεκινήσετε είναι εύκολο! Απλώς συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας και θα λάβετε ένα email με όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε.

Ζητηστε Παρουσιαση
up